Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~indiarav | użytkownik

imię i nazwiskocks rafau adresobok sse (niegdyś COP ) zarejestrowany23.09.2007 @14:43:37 ostatnio na stronie22.10.2017 @01:42:36

"trzeba zmagać sie ze sobą i sobą być się starać"
rysunek,fotografia,psychologia,religia,muzyka...

ps. Z góry bardzo dziękuje wszystkim za WSZYSTKIE uwagi i słowa szczególnie te krytyczne.( Szczere do bólu,do krwi...prawdziwe...i konstruktywne choc po czesci)Będę się zastanawiał...
WOLNOSC DLA CZłOWIEKA.WOLNOść 4 ARTIST. PRAWOSC DAJE SPOKóJ....(nie chce stad uciekac .Czy bede musiau? mr. moderatorress?
nie wiem czy oceniac zeby mi znowu ktos nie wygrazal ze mu nie tak oceenilem obrazek jakby chcial(a).A to tylko skala sialamala a liczy sie kritic.
ja sie "nie znam" wiec: NIE BIJCIE I NIE BIERZCIE TEGO TAK DO SIEBIE LUDZIE!!
...i koguty...i ci co sie w protescie "samospalajom"....

pax i bene ewryuan......
http://www.strozeporanka.org/

DZIS URODZINY INANNY LUDZIE http://inanna.digart.pl/

http://www.digart.pl/praca/1406650/mary.html- -MARIA ESTERA...piękna....

http://www.podolskiart.yoyo.pl/
http://www.artbula.republika.pl/
http://dogorynogami.pev.pl/
http://domniedopoznania.cba.pl/ekipa.html
http://wrok.prv.pl/
http://blackbearbosin.com/home/
http://www.firstpeople.us/FP-Html-Links/link2us.html
http://blog.marekjurek.pl/
http://rzezby-pleszka.w.interia.pl/
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Czy-sad-broni-agenta-czy-obraz,2,ID402890257,n
http://blog.marekjurek.pl/
http://www.strozeporanka.org/
http://wyprawa-roku.blog.onet.pl/

roz-dam lub wymienie malunki



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwindiaravoldwest.blog.onet.pl/ OnetSkype740099392819crav Gadu-Gadu8677950
digarty131 komentarze1411 posty na forum3

komputer / sprzęt
jakis zlom Z WIRUSEM W SRODKU

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Smartasska    18.10.2007 @11:09:04
yyy no dobra troche mnie wcielo.. jeszcze nikt nigdy tak pedantycznie nie ocenil mi kazdej z prac(fakt ze wiele ich nie ma no ale). ocena twojego rysunku byla szczera (no moze jakbym sie miala czepiac ciut bym obnizyla za wlosy) ale ujela mnie twarz a w kwestii wieku zawodowek i innych takich to wedlug mnie to nie ma znaczenia: tez jestem amatorka do rysowania wrocilam po prawie 2latach przerwy a zdaniem pewnej znawczyni tematu tak jak ja "to kazda malpa potrafi rysowac"no ale dzieki za oceny
_______
banał i konwencja cieszy oczy ogółu
~osta    18.10.2007 @08:31:13
dziękuję za odwiedziny w zyciu nie dostałam sumarycznie tak niskich ocen (od jednej osoby) :P, pozdrówka
~Jacky    16.10.2007 @01:19:11
Czy Pana strona www (blog) istnieje jeszcze?
_______
"Co jakiś czas wypuszczam się na łowy, by znaleźć niemych mistrzów i nauczycieli..." Uczeń



~Nauzykaja    15.10.2007 @22:28:43
dziękuję za dobre słowo
~Jacky    12.10.2007 @22:37:06
Inspiruje mnie Pan
Dziękuje
_______
"Co jakiś czas wypuszczam się na łowy, by znaleźć niemych mistrzów i nauczycieli..." Uczeń



~Jacky    11.10.2007 @20:19:43
Oj chyba za mocno...
Hmm...gdybym ja też tak umiała cokolwiek popełnić jak sie upre, było by pięknie eh...
_______
"Co jakiś czas wypuszczam się na łowy, by znaleźć niemych mistrzów i nauczycieli..." Uczeń



~sjg    11.10.2007 @08:56:55
uff... tyle komplimentow naraz
dzieki!!!
_______
http://www.goverdose.pl - goverdose
~Jacky    06.10.2007 @21:23:27
O jej miło mi że moja obecność jest pomocna przynajmniej w malutkim stopniu Fajne to Twoje "hej" :D
Pozdrawiam
_______
"Co jakiś czas wypuszczam się na łowy, by znaleźć niemych mistrzów i nauczycieli..." Uczeń



~sjg    06.10.2007 @20:28:37
dziekuje...
nie to zebym sie napraszal ale ciekaw jestem brak oceny z zasady czy dlatego, ze fajne - "FAJNE" ?
_______
http://www.goverdose.pl - goverdose
~piotrusb    04.10.2007 @08:06:17
Jeszcze raz dziekuję za miłe słowa, chciałbym właśńie, żeby wkrótce...
~tomaszguzik    04.10.2007 @03:55:05
to dlacze go tylko dobre jak czujesz klimat i nastrojowe
~paniAdams    04.10.2007 @01:04:55
poobserwuję, tworzy się tu piękna galeria..
pozdrawiam serdecznie nocą cichą
~HamishArt    29.09.2007 @20:03:50
btw: na użytek własny też nie ma zezwolenia jak widać pod pracą-ja na wykorzystaniu w celach prywatnych głównie zarabiam
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~HamishArt    29.09.2007 @19:59:46
keanu nie będzie.

"sam bym tego lepiej nie zrobił"

dzięki i pozdrawiam : P
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~piotrusb    29.09.2007 @16:00:39
Dziękuję bardzo, ale z tym profesjonalizmem i talentem to chyba przesada
~innaryba2007    27.09.2007 @21:22:27
ładna twarz w foto profilowym takie mam zboczenie, że czasem zwaracam uwage na twarze i pisze kiedy mi sie pdobają
_______
czas mnie zmienił
~sjg    26.09.2007 @08:59:36
dzieki za komentarz i obserwacje
pozdro!
_______
http://www.goverdose.pl - goverdose
~czornyy    24.09.2007 @23:50:59
Dzięki za komentarz, ale dla mnie ta dłoń wydaje się być w porządku...
~pancia001    23.09.2007 @15:40:46
Poprzednia strona 1 ... 7 8 9 10
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt